17 de juny 2013

Madrid serà port de mar

Madrid serà port de mar

 

El govern espanyol ha anunciat que Madrid, la capital del Regne d’Espanya, tindrà un port per a creuers. El pla del govern és construir un port al costat del Parc del Retiro, un canal comunicarà el port de Madrid amb el riu Manzanares, afluent del Jarama, i aquest, afluent del Tajo. D’aquesta manera els creuers que es dirigeixin a Madrid entraran per Lisboa, capital de Portugal.

Les obres que començaran demà i es preveu que estiguin acabades quan Madrid sigui seu dels Jocs Olímpics. El viatge inaugural serà realitzat pel Bribón del Rei.

 

 

 

Madrid será puerto de mar

 

El gobierno español ha anunciado que Madrid, la capital del Reino de España, tendrá un puerto para cruceros. El plan del gobierno es construir un puerto al lado del Parque del Retiro, un canal comunicará el puerto de Madrid con el río Manzanares, afluente del Jarama, y éste, afluente del Tajo. De esta manera los cruceros que se dirijan a Madrid entrarán por Lisboa, capital de Portugal.

Las obras que comenzarán mañana y se prevé que estén terminadas cuando Madrid sea sede de los Juegos Olímpicos. El viaje inaugural será realizado por Bribón del Rey.