23 d’abr. 2011

La Copa i el gamarús

La Copa i el gamarús





Recordeu aquell anunci d'una coneguda targeta de crèdit que descrivia el cost d'una sèrie de coses i finalment acabava dient que tal cosa no tenia preu?. La organització de la Copa del Rei té un cost per a la RFEF que recupera amb els drets televisius, també té un cost pels aficionats de tots dos equips fins l'Estadi on se celebra el partit, fins i tot la fabricació de la Copa té un preu, allò que no té preu és veure com al gamarús professional Sergio Ramos, jugador del Reial Madrid, se li escapa la Copa enmig de la celebració i aquesta acaba sota les rodes de l'autobús que els portava fins a la font de la Cibeles. Havia de ser ell, Sergio Ramos, un noi que sembla que molt sencer no està, a qui se li escapés de les mans la Copa que ell i el seu equip acabaven de guanyar en un partit en què el Mourinho's boys no van fer cap altra cosa que repartir molta llenya als jugadors del Barça. Això sense comptar amb el gol anul·lat al Barça per un fora de joc inexistent. De les puntades de peu de Pepe al jugadors barcelonistes d'aquí a poc només se'n recordaran molt pocs, de l'antifutbol practicat pels Mourinho's boys tampoc, però de la Copa que se li va escapar al gamarús d'en Sergio Ramos si que se'n recordaran molts. Per si de cas, us deixo el vídeo.




Vídeo: A Sergio Ramos li cau la copa










La Copa y el torpe





¿Recordáis aquel anuncio de una conocida tarjeta de crédito que describía el coste de una serie de cosas y finalmente acababa diciendo que tal cosa no tenía precio?. La organización de la Copa del Rey tiene un coste para la RFEF que recupera con los derechos televisivos, también tiene un coste para los aficionados de ambos equipos hasta el Estadio donde se celebra el partido, incluso la fabricación de la Copa tiene un precio, lo que no tiene precio es ver como el torpe profesional Sergio Ramos, jugador del Real Madrid, se le escapa la Copa en medio de la celebración y ésta acaba bajo las ruedas del autobús que los llevaba hasta la fuente de la Cibeles. Tenía que ser él, Sergio Ramos, un chico que parece que muy entero no está, a quien se le escapara de las manos la Copa que él y su equipo acababan de ganar en un partido en que el Mourinho's boys no hicieron otra lo que repartir mucha leña a los jugadores del Barça. Eso sin contar con el gol anulado al Barça por un fuera de juego inexistente. De las patadas de Pepe a los jugadores barcelonistas dentro de poco sólo se recordarán muy pocos, del antifútbol practicado por Mourinho's boys tampoco, pero de la Copa que se le escapó al torpe de Sergio Ramos si que se recordarán muchos. Por si acaso, os dejo el vídeo.

4 comentaris:

Patric ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Patric ha dit...

Perdóname, pero, en el video no se nota que la copa se cayó.. Bueno, creo no tiene mucha importancia, lo importante es que ganaron.

Jaume C. i B. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jaume C. i B. ha dit...

El vídeo es de muy mala calidad pero si que se ve la caída de la Copa bajo el autobús.

Si, la ganó el Madrid sin merecerla, el Madrid jugó muy mal y repartiendo mucha leña. Creo que lo de la caída de la Copa habrá un castigo de alguna divinidad abochornada por el partido perpetrado por los jugadores del Real Madrid.