23 de febr. 2011

Trucada dubtosa

Trucada dubtosa

Aquesta tarda m'han trucat de Telefònica, ara la marca és Movistar, per preguntar-me si tinc línia amb aquesta companyia. Això m'ha escamat. Si truquen de Movistar haurien de saber si soc client o no, no debades són ells els que m'han trucat. Li he dit a la senyoreta que hi havia a l'altra banda de la línia que si realment truca de Movistar hauria de saber si soc client o no, m'ha respost que ella no tenia accés a aquestes dades. La conversa tot i mantenir-se dins dels marges del respecte era evident que no era pas cordial. La senyoreta, que per cert no va identificar-se ni amb un nom ni amb un número d'operadora, ni res, va adonar-se que si el que buscava era treure'm alguna informació abans veuria congelar-se l'infern.


Llamada dudosa

Esta tarde me han llamado de Telefónica, ahora la marca es Movistar, para preguntarme si tengo línea con esta compañía. Esto me ha escamado. Si llama de Movistar deberían saber si soy cliente o no, no en vano son ellos los que me han llamado. Le he dicho a la señorita que había al otro lado de la línea que si realmente llama de Movistar debería saber si soy cliente o no, me respondió que ella no tenía acceso a estos datos. La conversación a pesar de mantenerse dentro de los márgenes del respeto era evidente que no era cordial. La señorita, que por cierto no se identificó ni con un nombre ni con un número de operadora, ni nada, se dio cuenta de que si lo que buscaba era sacarme alguna información antes vería congelarse el infierno.