21 de febr. 2011

Sant Francisco Camps

Sant Francisco Camps

El president de la Generalitat Valenciana Francisco Camps sembla que cada dia que passa perd més el senderi i dóna a les hemeroteques frases que passaran a la història de la bajanada política. Acosat per la seva imputació en el cas Gürtel tracta de trobar el recolzament de la direcció del partit, especialment del president del partit (Partit Popular) Mariano Rajoy.
El president em diu Paco
Camps tem que la direcció del partit acabi deixant-lo caure i Camps busca desesperadament el recolzament de la direcció, especialment del president. En aquest cas intenta mostrar que és algú molt pròxim als cercles de Rajoy afirmant que “Rajoy em diu Paco, no Francisco, i jo al senyor Mariano Rajoy li dic president, no senyor Rajoy”.
El candidat més recolzat
Un Camps al que sembla que el senderi el va abandonar més que el desodorant a una mofeta creu que ell és el candidat amb més recolzament no només de València, que encara seria una mica creïble, no, Camps diu: “Sóc el candidat més recolzat de tots els candidats de la història de les democràcies occidentals a tot el món ". De totes les democràcies occidentals a tot el món”. Encara rai que no ho és de totes les democràcies de l'univers i més enllà.

Vídeo: Camps 'Rajoy me llama Paco y yo a don Mariano Rajoy le llamo presidente'
http://www.youtube.com/watch?v=dm8BSPIpAZE


Vídeo: FRANCISCO CAMPS: "SOY EL CANDIDATO MÁS RESPALDADO DE LA HISTORIA DE LAS DEMOCRACIAS OCCIDENTALES"
http://www.youtube.com/watch?v=h99slnKEUPo



San Francisco Camps

El presidente de la Generalitat Valenciana Francisco Camps parece que cada día que pasa pierde más el juicio y da a las hemerotecas frases que pasarán a la historia de la tontería política. Acosado por su imputación en el caso Gürtel trata de encontrar el apoyo de la dirección del partido, especialmente del presidente del partido (Partido Popular) Mariano Rajoy.

El presidente me llama Paco

Camps teme que la dirección del partido acabe dejándolo caer y Camps busca desesperadamente el apoyo de la dirección, especialmente del presidente. En este caso intenta mostrar que es alguien muy cercano a los círculos de Rajoy afirmando que "Rajoy me llama Paco, no Francisco, y yo al señor Mariano Rajoy le llamo presidente, no señor Rajoy".

El candidato más apoyado

Un Camps al que parece que el juicio lo abandonó más que el desodorante a una mofeta cree que él es el candidato con más apoyo no sólo de Valencia, que todavía sería un poco creíble, no, Campos dice: "Soy el candidato más apoyado de todos los candidatos de la historia de las democracias occidentales en todo el mundo ". De todas las democracias occidentales en todo el mundo. Menos mal que no lo es de todas las democracias del universo y más allá.