25 de febr. 2011

Friquisme peper musical

Friquisme peper musical

El Partit Popular comença a ser un partit cada dia més freak, a aquest pas podrien trobar-se que la CORI els demandi per envair el seu territori “ideològic” i “formal”. Dels polítics podem esperar que facin de tot per tal d'aconseguir vots, si cal fan petons a nadons i a senyores grans, encara que després siguin capaços de robar-li el caramel al nen o la pensió a la senyora gran. Hi ha vegades que en campanya veiem els polítics fen coses que ens fan sentir vergonya aliena, i els següents casos són exemples clars del que dic.
El candidat del Partit Popular a l'alcaldia de Tarragona, Alejandro Fernández usa un tema de Lady Gaga amb la lletra adaptada a les circumstàncies per a la seva campanya. Un candidat d'un partit conservador que està en contra dels gais, els estrangers i tot el que des del seu punt de vista no és “normal” usen una cançó d'una cantant absolutament freak en el seu aspecte i que és icona dels gais.
Mentrestant a Gijón (Astúries) el PP presenta a Pilar Fernandez Pardo, que en un acte del PP va sortir a l'escenari cantant “Zapatero és un error” amb el cantant Coti.
A Barcelona crec que el candidat a les municipals sera el sempitern Alberto Fernández Díaz. Per cert, és curiós que el mestre de cerimònies d'aquest acte del PP, un partit últimament fa campanyes contra els estrangers sigui el cantant argentí Coti.
Perdoneu, no tinc res contra les persones que es diuen Fernández, però això sembla una invasió, la invasió dels Fernández del PP.
Voler ser moderns a aquests dels PP els està portant a fer coses molt estranyes.
Senyor, perdona'ls perquè no saben el que fan.


Vídeo: Pilar Fernandez Pardo - Partido Popular
http://www.youtube.com/watch?v=lzf0EgsuByU


Vídeo: Anunci del PP - Alejandro Fernández
http://www.youtube.com/watch?v=zi9lPWx72rU


Frikismo pepero musical

El Partido Popular empieza a ser un partido cada día más freak, a este paso podrían encontrarse que la CORI los demande para invadir su territorio "ideológico" y "formal". De los políticos podemos esperar que hagan de todo para conseguir votos, si es necesario besan bebés y señoras mayores, aunque luego sean capaces de robarle el caramelo al niño o la pensión a la señora mayor. Hay veces que en campaña vemos los políticos haciendo cosas que nos hacen sentir vergüenza ajena, y los siguientes casos son ejemplos claros de lo que digo.

El candidato del Partido Popular a la alcaldía de Tarragona, Alejandro Fernández usa un tema de Lady Gaga con la letra adaptada a las circunstancias para su campaña. Un candidato de un partido conservador que está en contra de los gays, los extranjeros y todo lo que desde su punto de vista no es "normal" usan una canción de una cantante absolutamente freak en su aspecto y que es icono de los gays.

Mientras en Gijón (Asturias) el PP presenta a Pilar Fernández Pardo, que en un acto del PP salió al escenario cantando "Zapatero es un error" con el cantante Coti. En Barcelona creo que el candidato a las municipales será el sempiterno Alberto Fernández Díaz. Por cierto, es curioso que el maestro de ceremonias de este acto del PP, un partido últimamente hace campañas contra los extranjeros sea el cantante argentino Coti.

Perdonad, no tengo nada contra las personas que se llaman Fernández, pero esto parece una invasión, la invasión de los Fernández del PP. Querer ser modernos a éstos de los PP les está llevando a hacer cosas muy extrañas. Señor, perdónalos porque no saben lo que hacen.