11 de febr. 2011

Ana Botella i la contaminació

Ana Botella i la contaminació

Madrid i Barcelona tenen nivells molt alts de contaminació ambiental, més greu és el cas de Madrid, però allà governa el PP, i al capdavant de la regidoria de Medi Ambient de la Vila i Cort (Madrit) hi ha la senyora Ana Botella, persona coneguda per les seves declaracions sempre desencertades i pròpies d'algú que viu en un altre món.
Quan era regidora d'Assumptes Socials va destacar per aquella frase sobre peres i pomes per parlar de les relacions homosexuals poc abans de visitar el barri de Chueca de la ciutat, el barri dels gais, que no la van rebre precisament amb els braços oberts. Poc temps després que el cas Gürtel sortís a la llum va aparèixer una foto de la seva filla i el seu gendre (Ana Aznar i Alejandra Agag) asseguts en una llotja del tenis de Madrid propietat del principal encausat, Francisco Correa, quan li van preguntar sobre aquest fet va respondre que a la seva filla li encanta fer-se fotos. Deu ser cert perquè a la parella en qüestió els van fer una foto amb una ikurriña, ells tan espanyolistes que són. Sens dubte Ana Botella parla poc però quan parla puja el preu del pa. Quan li han preguntat sobre els nivells de contaminació de Madrid ha respost que “Madrid està llunyíssim d'una alerta per contaminació, que es produirà mai. La qualitat de l'aire és la millor que hem tingut en la història”. Segons Ana Botella “més asfixia l'atur”. Una broma que corre per les xarxes socials en forma de consell apòcrif d'Ana Botella és: “Ana Botella aconsella als madrilenys que obrin les finestres almenys deu minuts als matins per ventilar el carrer”. A València també tenen problemes amb la contaminació però allà l'alcaldessa del PP Rita Barberà ha pensat que enviant les estacions amb les que es mesura la contaminació a zones verdes allunyades del centre de la ciutat el problema se soluciona. Sembla que la contaminació impedeix que el cervell d'alguns polítics rebi prou oxigen.




Vídeo: Ana Botella y sus peras y manzanas
http://www.youtube.com/watch?v=gK4qwVLFKuw


Vídeo: ANA BOTELLA Y LAS FOTOS DE SU HIJA EN EL PALCO DE CORREA
http://www.youtube.com/watch?v=Vaj-YeJpH-A



Vídeo: "El 75% de la contaminación la provocan los coches"
http://www.youtube.com/watch?v=sQocgVsF07Q




Ana Botella y la contaminación

Madrid y Barcelona tienen niveles muy altos de contaminación ambiental, más grave es el caso de Madrid, pero allí gobierna el PP, y al frente de la concejalía de Medio Ambiente de la Villa y Corte (Madrid) está la señora Ana Botella, persona conocida por sus declaraciones siempre desacertadas y propias de alguien que vive en otro mundo. Cuando era concejal de Asuntos Sociales destacó por aquella frase sobre peras y manzanas para hablar de las relaciones homosexuales poco antes de visitar el barrio de Chueca de la ciudad, el barrio de los gays, que no la recibieron precisamente con los brazos abiertos. Poco tiempo después de que el caso Gürtel saliera a la luz apareció una foto de su hija y su yerno (Ana Aznar y Alejandro Agag) sentados en un palco del tenis de Madrid propiedad del principal encausado, Francisco Correa, cuando le preguntaron sobre este hecho respondió que a su hija le encanta hacerse fotos. Debe ser cierto porque a la pareja en cuestión les hicieron una foto con una ikurriña, ellos tan españolistas que son. Sin duda Ana Botella habla poco pero cuando habla sube el precio del pan. Preguntada sobre los niveles de contaminación de Madrid ha respondido que "Madrid está lejísimos de una alerta por contaminación, que se producirá nunca. La calidad del aire es la mejor que hemos tenido en la historia ". Según Ana Botella "más asfixia el paro". Una broma que corre por las redes sociales en forma de consejo apócrifo de Ana Botella es: "Ana Botella aconseja a los madrileños que abran las ventanas al menos diez minutos por las mañanas para ventilar la calle". En Valencia también tienen problemas con la contaminación pero allí la alcaldesa del PP Rita Barberá ha pensado que enviando las estaciones con las que se mide la contaminación en zonas verdes alejadas del centro de la ciudad el problema se soluciona. Parece que la contaminación impide que el cerebro de algunos políticos reciba suficiente oxígeno.