26 de des. 2010

Un euro per anar a Vilafranca

Un euro per anar a Vilafranca



Tornava a casa d’un dinar nadalenc, eren cap a les 19 hores del vespre, un vespre fosc il·luminat per la groguenca llum dels fanals barcelonins, i a pocs metres de casa se m’apropa un individu muntat en una bicicleta del Bicing, em pregunta si em pot preguntar una cosa. Trobo absurd que em preguntin si em poden fer una pregunta, que me la facin directament. Reconec que hi ha situacions en què no sóc gens sociable i el meu llenguatge corporal ho acostuma a deixar clar llençant una mirada d’aquelles que només un borinot no seria capaç d’interpretar com “passa de mi, no em molestis”. Però tot i així m’he aturat. L’individu m’ha demanat un euro per agafar el tren cap a Vilafranca. Li he dit que no, que no duia diners al damunt, cosa que no era certa, que ell molt molest ha deixat clar que no s’ha cregut, però jo tampoc m’he cregut que ell necessités un euro per agafar el tren cap a Vilafranca. Us explicaré les meves raons però abans us faig un resum i abans de continuar llegint em doneu la vostra opinió: Un individu es passeja per un carrer secundari de Barcelona en una bicicleta del Bicing a les 19 del vespre demanant un euro per agafar un tren cap a Vilafranca (del Penedès). No me l’he cregut perquè no trobo normal que es passegi en una bicicleta del Bicing a les 19 del vespre per un carrer secundari una mica fosc demanant diners per agafar el tren cap a Vilafranca. Si havia de demanar diners per agafar el tren cap a Vilafranca hauria estat més normal fer-ho a la estació de ferrocarrils, i la més propera està a uns 10 minuts. L’individu en qüestió m’ha fet mala espina. Ell s’ha molestat, doncs que s’hi posi fulles.



Un euro para ir a Vilafranca



Volvía a casa de una comida navideña, eran sobre las 19 horas de la tarde, una tarde oscuro iluminado por la amarillenta luz de las farolas barceloneses, ya pocos metros de su casa se me acerca un individuo montado en una bicicleta del Bicing, me pregunta si me puede preguntar algo. Encuentro absurdo que me pregunten si me pueden hacer una pregunta, que me la hagan directamente. Reconozco que hay situaciones en que no soy nada sociable y mi lenguaje corporal lo suele dejar claro lanzando una mirada de esas que sólo un abejorro no sería capaz de interpretar como "pasa de , no me molestes". Pero aún así me he parado. El individuo me ha pedido un euro para coger el tren hacia Vilafranca. Le he dicho que no, que no llevaba dinero encima, cosa que no era cierta, que él muy molesto ha dejado claro que no se ha creído, pero yo tampoco me he creído que él necesitara un euro para coger el tren hacia en Vilafranca. Os explicaré mis razones pero antes os hago un resumen y antes de seguir leyendo me deis vuestra opinión: Un individuo se pasea por una calle secundaria de Barcelona en una bicicleta del Bicing a las 19 de la noche pidiendo un euro para coger un tren hacia en Vilafranca (del Penedès). No me lo he creído porque no encuentro normal que se pasee en una bicicleta del Bicing a las 19 de la noche por una calle secundaria un poco oscuro pidiendo dinero para coger el tren hacia Vilafranca. Si tenía que pedir dinero para tomar el tren hacia Vilafranca habría sido más normal hacerlo a la estación de ferrocarriles, y la más cercana está a unos 10 minutos. El individuo en cuestión me ha dado mala espina. Él se ha molestado, pues que se ponga hojas.