28 d’ag. 2010

M'han canviat els panots

M'han canviat els panots


Com ja he dit les voreres i la calçada del carrer Trafalgar estan sent sotmeses a unes obres de reforma i rehabilitació. Com que ja he explicat en un altre article en què consisteixen les obres concretament, he publicat alguns vídeos i seguiré publicant vídeos mostrant com avancen les obres, per tant no parlaré del tema sinó d'una cosa que estan fent que no m'agrada. La vorera del meu carrer estava composta pels panots en flor, com el que podeu veure a la foto adjunta però ara estan posant panots d'un altre tipus. Només volia deixar exposada la meva disconformitat amb aquest canvi. Altres coses que estan fent o que s'endevinen si que hi estic d'acord però no amb el tema dels panots. La imatge pertany a un tros de la vorera en què podem veure els panots nous (superior) i els antics (inferior), són aquests els que a mi m'agraden.



Me han cambiado los panots

Como ya he dicho las aceras y la calzada de la calle Trafalgar están siendo sometidas a unas obras de reforma y rehabilitación. Como ya he explicado en otro artículo en el que consisten obras concretamente, he publicado algunos videos y seguiré publicando videos mostrando como avanzan obras, por lo tanto no hablaré del tema sino de algo que están haciendo que no me gusta. La acera de mi calle estaba compuesta por panots en flor, como el que podéis ver en la foto adjunta pero ahora estan poniendo panots de otro tipo. Sólo quería dejar expuesta mi disconformidad con este cambio. Otras cosas que están haciendo o que se adivinan si que estoy de acuerdo pero no con el tema de los panots. La imagen pertenece a un trozo de la acera en la que podemos ver los panots nuevos (superior) y los antiguos (inferior), son estos los que a mí me gustan.