13 d’abr. 2010

Els estralls del cas Gürtel

Els estralls del cas Gürtel



El cas Gürtel comença a provocar estralls en el Partit Gürtelar - volia dir Partit Popular - i no em refereixo al fet que el tresorer o extresorer, militant o exmilitant, senador o exsenador, Lluïu Bárcenas hagi dimitit d'un o de tots els seus càrrecs o no ho hagi fet de cap d'ells, Rajoy en aquest tema sembla tan afectat i traumatitzat que no sap quina és la situació del senyor - o no - i company de partit - o no - Luís Bárcenas, però no, no han sigut aquests els estralls que el cas Gürtel ha provocat - o potser si que ho han sigut en part -, als pepers els comença a afectar als nervis i a la veu. Alguns han començat a perdre els oremus, per exemple Álvarez Cascos que sembla decidit a tornar a la política presentant-se com a candidat per a presidir el Principat d'Astúries, els planyo, si fa amb Astúries el que va fer des del Ministeri de Foment planyo als asturians i també a tota la fauna silvestre del Principat d'Astúries. I l'home ha volgut reaparèixer recuperant la teoria de la conspiració pepera cada vegada que els enxampen amb les mans a la massa en algun assumpte molt lleig i brut. Álvarez Cascos torna tocant les trompetes de la teoria de la conspiració pepera, segons ell, els policies fabriquen proves contra el PP, encara ens acabaran dient que Francisco Correa era en realitat un policia a sou del PSOE per corrompre a innocents pepers. A Mariano Rajoy també li afecta l'assumpte, quan algú té la malintencionada dolenteria de preguntar-li sobre el cas Gürtel pateix una sobtada mudesa. La secretària general del Partit María Dolores de Cospedal i la portaveu pepera Soraya Sáenz de Santamaría s'han vist afectades per una lleu afonia, del tot justificada en el cas de la senyora Cospedal degut al seu entossudiment a cridar als quatre vents - ai, quin perill que tenen els cops de vent per a les veus delicades - que el PP és innocent de tot i que la culpa la té el món sencer.



Los estragos del caso Gürtel

El caso Gürtel empieza a provocar estragos en el Partido Gürtel - quería decir Partido Popular - y no me refiero a que el tesorero o ex tesorero, militante o ex militante, senador o ex senador, Luís Bárcenas haya dimitido de uno o de todos sus cargos o no lo haya hecho de ninguno de ellos, Rajoy en este tema parece tan afectado y traumatizado que no sabe cuál es la situación del señor - o no - y compañero de partido - o no - Luis Bárcenas, pero no, no han sido estos los estragos que el caso Gürtel ha provocado - o tal vez si que lo han sido en parte -, a los peperos les empieza a afectar a los nervios y a la voz. Algunos han comenzado a perder el oremus, por ejemplo Álvarez Cascos que parece decidido a volver a la política presentándose como candidato para presidir el Principado de Asturias, los compadezco, si hace con Asturias lo que hizo desde el Ministerio de Fomento compadezco a los asturianos y también a toda la fauna silvestre del Principado de Asturias. Y el hombre ha querido reaparecer recuperando la teoría de la conspiración pepera cada vez que los pillan con las manos en la masa en algún asunto muy feo y sucio. Álvarez Cascos vuelve tocando
las trompetas de la teoría de la conspiración pepera, según él, los policías fabrican pruebas contra el PP, aunque nos acabarán diciendo que Francisco Correa era en realidad un policía a sueldo del PSOE para corromper a inocentes peperos. A Mariano Rajoy también le afecta el asunto, cuando alguien tiene la malintencionada maldad de preguntarle sobre el caso Gürtel sufre una repentina mudez. La secretaria general del Partido María Dolores de Cospedal y la portavoz pepera Soraya Sáenz de Santamaría se han visto afectadas por una leve afonía, del todo justificada en el caso de la señora Cospedal debido a su empeño en gritar a los cuatro vientos - ay, qué peligro que tienen los golpes de viento para las voces delicadas - que el PP es inocente de todo y que la culpa la tiene el mundo entero.