16 de des. 2009

Reaccions diverses a les consultes

Reaccions diverses a les consultes

Vídeo: REACCIONS POLÍTIQUES A LES CONSULTES SOBIRANISTES

Alguns intenten desviar l'atenció com el president de la Generalitat parlant de la nova línia 9 del metro, d'altres com Manuel Chaves ho consideren un acte de propaganda i González Pons ho compara amb la vaga de fam d'Aminatu Haidar.

Algunos intentan desviar la atención como el presidente de la Generalitat hablando de la nueva línea 9 del metro, otros como Manuel Chaves lo consideran un acto de propaganda y González Pons lo compara con la huelga de hambre de Aminatu Haidar.

Vídeo: LA CAVERNA MEDIÀTICA I LES CONSULTES SOBIRANISTES

Carlos Herrera és contradictori quan diu que no s'ha de parlar de les consultes sobiranistes al·legant que han votat pocs però ell en parla.
Ignacio Villa considera que la celebració de la consulta és ridícul però immediatament després diu que la consulta és un perill per l'Estat de dret - pobre Estat de dret si l'han de defensar els de la COPE.
Intereconomía ens adverteix de les conseqüències de la independència. No és sorprenent que llegeixin una llista d'empreses catalanes i adverteixi que la independència els seria molt perjudicial. Estan amenaçant amb el boicot econòmic?.
Si uns deien que les consultes són una broma però ells no riuen i després diuen que el fet que 200.000 catalans hagin anat a votar per la independència és un perill per Espanya i altres amenacen amb el boicot la realitat és que les consultes sembla que si que han provocat una baixa en les files cavernàries: Losantos. Hem perdut el seu "acurat" diagnòstic sobre les consultes.

Carlos Herrera es contradictorio cuando dice que no hay que hablar de las consultas soberanistas alegando que han votado pocos pero él habla.
Ignacio Villa considera que la celebración de la consulta es ridículo pero inmediatamente después dice que la consulta es un peligro para el Estado de derecho - pobre Estado de derecho si lo han de defender los de la COPE.
Intereconomía nos advierte de las consecuencias de la independencia. No es sorprendente que lean una lista de empresas catalanas y advierta que la independencia les sería muy perjudicial. Están amenazando con el boicot económico?.
Si unos decían que las consultas son una broma pero ellos no se ríen y luego dicen que el hecho de que 200.000 catalanes hayan acudido a votar por la independencia es un peligro para España y otros amenazan con el boicot la realidad es que las consultas parece que sí han provocado una baja en las filas cavernarias: Losantos. Hemos perdido su "cuidado" diagnóstico sobre las consultas.

2 comentaris:

Patric ha dit...

No creo que boicoteen las empresas catalanas, si las españolas hacen buenos negocios con ellas. Cuando se trata de negocios, la política pasa a segundo plano creo yo.

Jaume C. i B. ha dit...

Ellos por si acaso lanzan la amenaza. Yo lo que les pediría a estos es que si quieren convencer a los catalanes independentistas que acepten seguir en Catalunya lo hagan con argumentos en positivo pero supongo que cuando lo único que son capaces de decir es "si os vais os hundimos" es que ellos mismos saben que el daño que han hecho ya es excesivo.