4 d’ag. 2009

Amb CCO: molt millor


Tots rebem i enviem correus electrònics a diari, moltes vegades el que fem és reenvia correus que a nosaltres ens han arribat amb arxius adjunts que creiem que poden interessar als nostres parents, amics i coneguts. Però moltes vegades no prenem dues precaucions que jo considero rellevants.

1-Eliminar del cos del correu les direccions de totes les persones que l'han rebut abans que nosaltres. Amb això els fareu un favor no facilitant direccions de correu a persones desconegudes.

2-Si envieu o reenvieu correus a diversos destinataris a l'hora poseu les direccions en CCO:. Així qui rebi el vostre correu no veurà les direccions dels altres destinataris.

Pot semblar una estupidesa però no ho és.

-----

Todos recibimos y enviamos correos electrónicos a diario, muchas veces lo que hacemos es reenviar correos que a nosotros nos han llegado con archivos adjuntos que creemos que pueden interesar a nuestros parientes, amigos y conocidos. Pero muchas veces no tomamos dos precauciones que yo considero relevantes.

1-Eliminar del cuerpo del correo las direcciones de todas las personas que la han recibido antes que nosotros. Con eso les haréis un favor no facilitando direcciones de correo a personas desconocidas.

2-Si enviáis o reenviáis correos a diversos destinatarios a la hora poned las direcciones en CCO:. Así quien reciba vuestro correo no verá las direcciones de los otros destinatarios.

Puede parecer una estupidez pero no lo es.