6 de maig 2009

Epidèmia d'histèria




Un accés de tos o un esternut pot ser motiu suficient per ser aïllat de la resta de la Humanitat encara que després se n'adonin que no tens ni grip porcina ni grip A ni grip nova o el nom que li hagin posat en les últimes hores. Un exemple d'això van ser 300 persones que van arribar a l'aeroport del Prat. La sospita que un passatger del vol de Delta Airlines procedent dels Estats Units, un nord-americà, estigués afectat per la grip va activar un protocol pel qual es va retenir als 300 passatgers durant tres hores en una sala aïllada. Finalment van descobrir que l'home no estava afectat. A Màlaga en un vol van confondre un infart amb la grip. Haurem de controlar els esternuts o sense saber com ens trobarem en una sala asèptica d'un hospital amb un estetoscopi repetint trenta-tres. No és la grip A - o com li vulguin dir ara - l'epidèmia, l'epidèmia és la histèria.



-----


Un acceso de tos o un estornudo puede ser motivo suficiente por ser aislado del resto de la Humanidad aunque después se den cuenta de que no tienes ni gripe porcina ni gripe A ni gripe nueva o el nombre que le hayan puesto en las últimas horas. Un ejemplo de eso fueron 300 personas que llegaron al aeropuerto del Prado. La sospecha que un pasajero del vuelo de Delta Airlines procedente de los Estados Unidos, un norteamericano, estuviese afectado por la gripe activó un protocolo por el que se retuvo a los 300 pasajeros durante tres horas en una sala aislada. Finalmente descubrieron que el hombre no estaba afectado. En Málaga en un vuelo confundieron un infarto con la gripe. Deberemos controlar los estornudos o sin saber como nos encontraremos en una sala aséptica de un hospital con un estetoscopio repitiendo treinta y tres. No es la gripe A -
o como le vullguen llamar ara - la epidemia, la epidemia es la histeria.

1 comentari:

Patric ha dit...

Jo estic d'acord amb les mesures de prevenció i protecció encara que semblin extremes. Prefereixo això abans d'estar malalta i bastant greument en alguns casos. Per a què sotmetre'ns al risc si podem evitar-ho?.