31 de des. 2008

SIDA, EURO i INDULT

Investigació contra la SIDA

Laboratoris Esteve, l'Institut d'Investigació de la SIDA IrsiCaixa i l'hospital Clínic han firmat un conveni de col·laboració per investigar i desenvolupar una vacuna contra la SIDA que podria estar preparada per a la fase d'assajos clínics d'aquí a quatre anys. A l'equip d'investigació s'ha incorporat el doctor Brander que hi ha deixat el seu càrrec com investigador a Harvard per unir-se a aquest projecte "perquè és ambiciós".

L'euro entra a Eslovàquia


Eslovàquia se suma als països que tenen l'euro com a moneda. S'uneix a Alemanya, Austria, Bèlgica, Espanya, França, Finlàndia, França, Irlanda, Itàlia, Luxemburg, Holanda i Portugal. 330 dels 500 milions de ciutadans de la UE tindran l'euro com a moneda comú.
Demanen indult per un acusat d'agressió sexual
L'alcalde de Villalón de Campos (Valladolid), Javier Mazariegos Gallego (PP) ha demanat en una carta al rei Joan Carles l'indult per l'algutzir municipal que compleix set anys de presó per dos delictes d'agressió sexual a una dona de la neteja. En la carat l'alcalde afirma que el delicte del qual s'acusa a l'algutzir "no és creïble pels habitants de Villalón". Afegeix que la llei "empara i protegeix a les dones". No és la primera vegada que en el PP encobreixen i empara a sexuals. Aquest és un tema massa seriós per anar fent bromes d'aquestes. És una greu irresponsabilitat que hi hagi partits que donin empar i cobertura a aquells que cometen aquest delicte.
Investigación contra la SIDA
Laboratorios Esteve, el Instituto de Investigación de la SIDA IrsiCaixa y el hospital Clínico han firmado un convenio de colaboración por investigar y desarrollar una vacuna contra la SIDA que podría estar preparada para la fase de ensayos clínicos de ahí a cuatro años. Al equipo de investigación se ha incorporado el doctor Brander que hay dejado su cargo como investigador en Harvard por unirse a este proyecto "porque es ambicioso".
El euro entra en Eslovaquia

Eslovaquia se suma a los países que tienen el euro como moneda. Se une a Alemana, Austria, Bélgica, España, Francia, Finlandia, Francia, Irlanda, Italia, Luxemburgo, Holanda y Portugal. 330 de los 500 millones de ciudadanos de la UE tendrán el euro como moneda común.

Piden indulto por un acusado de agresión sexual
El alcalde de Villalón de Campos (Valladolid), Javier Mazariegos Gallego (PP) ha pedido en una carta al rey Joan Carles el indulto por el alguacil municipal que cumple siete años de prisión por dos delitos de agresión sexual a una mujer de la limpieza. En la carat el alcalde afirma que el delito del que se acusa al alguacil "no es creíble por los habitantes de Villalón". Añade que la ley "amparo y protege a las mujeres". No es la primera vez que en la PP encubren y amparo a sexuales. Este es un tema masa serio por ir haciendo bromas de estas. Es una grave irresponsabilidad que haya encuentros que donin empar y cobertura a aquellos que cometen este delito.