11 d’oct. 2008

"Mañana tengo el coñazo del desfile"

"Mañana tengo el coñazo del desfile". Aquestes paraules han sortit de la boca de l'espanyolissim líder del Partit Popular pensant que els micrófons estaven apagats. Si això ho hagués dit Zapatero ja m'imagine l'ABC o la COPE demà demanant afusellar al president del Govern. I si ho hagués dit en Carod-Rovira o el president Montilla ja m'imagine com demanarien la dissolució de la Generalitat. Però ho ha dit algú que "és més espanyol que Espanya". ABC per exemple intenta destacar que les paraules de Rajoy han estat malinterpretades. No poden tenir més poca vergonya de la que tenen. Encara diran que no ho va dir. Per si de cas us deixo l'enllaç d'àudio on ho podreu escoltar.


"Mañana tengo el coñazo del desfile". Estas palabras han salido de la boca del españolísimo líder del Partido Popular pensando que los microfonos estaban apagados. Si eso lo hubiese dicho Zapatero ya me imagino al ABC o la COPE mañana pidiendo fusilar al presidente del Gobierno. Y si lo hubiese dicho Carod-Rovira o el presidente Montilla ya me imagino como pedirían la disolución de la Generalitat. Pero lo ha dicho alguien que "es más español que España". ABC por ejemplo intenta destacar que las palabras de Rajoy han "sido malinterpretadas". No pueden tener más poca vergüenza de la que tienen. Aún dirán que no lo dijo. Por si acaso os dejo el enlace de audio donde lo podréis escuchar.

Video: Rajoy: "Mañana tengo el coñazo del desfile"